Sydney

27 October 2012

Viies päev

Tere taas!

Käimas on meie reisi viies päev. Muidugi kirjutada oleks nii mõndagi, aga kõike kahjuks ei jõua ja samas nagu ei taha ka. Oleme siin veel nii vähe olnud ja kõik info on veel üpris pealiskaudne. Muide väga naljakas on see, et oleme siiamaani enam-vähem iga päev ärganud kell 6 hommikul ja seda vabast tahtest!!! Esiteks kell 6 on päike juba kõrgel, toas on palav (aknad on öösel lahti ka) ja kolmandaks on uni juba läinud. Osaliselt ka seetõttu, et oleme ka suhteliselt vara magama läinud Eesti mõistes. Näiteks ükspäev läksime "lõunauinakut " tegema peale rannas peesitamist, kuid see uinak kujunes hommikuni välja. Teine kord läksime kell 19:00 magama ja jälle hommikuni välja. Ehk on see veel kõik reisiväsimusest või ajavahega kohanemine. Siin tundubki, et inimesed lähevad varem magama ja ärkavad kusagil 6-8 ajal. Muide päike hakkab loojuma kusagil 17-18 vahel ja kell 19:00 on juba pime.

Neljapäeval käisime "rannas" päevitamas ja ujumas. See rand on põhimõtteliselt linna sisse tehtud, sees bassein, liivarand ja äärtes palmipuud. Puude vahelt paistavad pilvelõhkujad ja maanteed. Tegelikult väga mõnus, sest ookean on meie kodukohast 20 kilomeetri kaugusel. Selle linna puhul ongi väga kihvt, et nii palju on rohelist. Palju on igasuguseid parke, puid kasvab igalpool jne. Linnaõhk on suhteliselt puhas, isegi parem kui Tallinnas. Päeval on keskmiselt juba 32 kraadi sooja :) SPF 30 kaitsekreem toimib minu puhul tõhusalt. Päris hea vaheldus on külmale Norras veedetud suvele siin peesitada, tuju ka palju parem, stressi pole. Elu nagu lill! :)

Kesklinna pargis.

Botaanikaaias.
Reedel tegime kergemat sorti matka. Käisime Mount Coot-Tha juures, kus asub linna vaateplatvorm. GPS-i andmeil asus see kesklinnast 10 kilomeetri kaugusel ja me läksime sinna jala suure kuumusega! Vist päike on meid juba pisut peast soojaks teinud. Teel sinna kulus muidugi ohtralt vedelikku, rohkem peatusi ja kõnnak oli aeglasem, lihtsalt ei suuda sellise palavusega kiirelt liikuda. Mäe lähedale jäi ka üks Botaanikaaed, kust me ka läbi põikasime. See oli tegelikult tohutu suur, aga kõigeks meil aega ei jätkunud, sest tahtsime valges mäkke jõuda ja seda me ka tegime. Vaateplatvormil tegime väikse pikniku kaasa võetud toiduga ja viskasime end murule pikali, mis oli natuke halb. Nimelt oli seal väga niiske ja pärast olid püksid märjad (niiskusest!), aga "No worries". Meil oli plaan olla seal kuni pimeda tulekuni, et näeks ära ka linnatuled, kokku olime seal kaks tundi. Seal olid mõned restoranid, suveniiripoed ja istumiskohad. Suveniiripood mulle väga meeldis, nii palju erinevaid asju oli. Eesti poed on ikka igavamad selle kõrval.

Brisbane Lookout.
Midagi suveniiripoest.

Tagasi kõndisime 2 tundi ja 15 minutit, kõnnak oli oluliselt kiirem, sest saime minna enamasti allamäge ja õhk oli ka jahedam, peatusi tegime ka vähem. Kartsin, et tagasiteel olen ikka väga läbi, aga ei olnudki nii hull. Ei tasu end ikka allahinnata. Saime normaalsel ajal magama (kell 22) ja ärkasin 8st hommikul. Jalad ka ei valuta hetkel! Nice.