Sydney

Sydney

23 July 2013

Tahan, tahan aga ikka ei saa

Tulime Graincorpi tööle märtsi lõpus, lubati, et kahe nädala pärast hakkab sorgumi hooaeg ja siis hakkame tööle 24/7. Ootasime ja ootasime neid pikki tööpäevi, aga mida ei tulnud, seda ei tulnud. Vahepeal oli meil küll poolteist kuud puhkust ja nüüd oleme tagasi tööl. Nüüd on need pikad tööpäevad augusti lõpus või septembri algusesse lükatud. Hööh. Eestlasena on ikka väga väga raske. Nagu väga tahaks tööd teha, aga ei saa, sest tööd tuleb anda ainult neile, kes vajalikke asju teevad, üleliigseks koristamiseks palju aega ei anta. Oeh. Nii ma siin ootangi, millal ükskord saan korralikult tööle hakata.

Markus töötab ühe austraallase ja ühe uus-meremaallasega kuivati peal. Tal on oma kindel töö olemas. Mina saan iga päev midagi uut teha, aga koos ühe ja sama austraallasest mehega (27a). Oleme koos kuuri tühjaks teinud, vilja maast koristanud paar päeva, punkerit lahti teinud ja vilja väljavedu teinud ehk siis mina vajutan nuppe ja tema sõidab laaduriga. Kuna aga meie "tigu" ei töötanud korralikult, lõi koguaeg kilbist välja, siis mõeldi, et viime selle üldse minema ja paneme laaduriga otse rekka kasti. Nojah, eks see tigu oli küll väga vana juba ja laaduriga otse kasti pannes läheb ikka mitukorda kiiremini. Ainuke mure oli aga see, et ma olin just omale saanud töö terveks päevaks ja nüüd see võeti nagu ära. Muidu on nii, et hommikuks on töö nagu olemas, aga siis muul ajal nagu ise otsin ja vaatan, mida teha. Tahaks juba normaalselt hakata töötama!

Vaade linna peatänavalt meie töökohale
Täna ma lõpetasingi kell 2 ära. Tegin igal pool nii palju nagu ise oskasin ja vajalikuks pidasin (nt ajasin presendi hunniku juurest vihmavett maha, parandasin auke ja andsin ühele tüübile lõunat. Siis ma mõtlesingi, et mis siis edasi peaks tegema. Läksin siis ülemuse käest küsima ja ta ütles, et võin tööpäeva lõpetada. Ehk siis kui ma küsin, mida teha, siis pakub, et lõpetan tööpäeva, aga kui ei küsi ja ise nokitsen, siis nagu võin töötada?? Katsu siis aru saada...Sellest pole ka juttu olnud, et mis kell peaks tööpäev lõppema. Igaühel omal ajal.  

Niiskem vili läheb kuivatisse

Homme saime Markusega vaba päeva ja vähemalt üks tüüp veel. Meil juhtus eile nimelt selle suure siloga midagi. Nimelt tuli rong sisse ja laeti vilja sisse ja ühel hetkel kukkus kuskil silo ülevalt pool paar betooniklotsi ära (Pildil parempoolne silo). Aga et mis täpselt juhtus, seda veel ei tea. Siin insenerid ja muud asjapulgad käivad ning vaatavad, aga mis edasi saab ei tea. Praegu sisse ega väljavedu sellest silost ei toimu.

No comments:

Post a Comment