Sydney

Sydney

29 August 2013

Mis järgmine nädal toob?

Tolmukindel tulnukas!

Juba jälle hakkab nädal läbi saama. Täna oli kaks rekkat vaja laadida. See oli isegi natuke huvitav, sest kirjade järgi ei olnud meil piisavalt vilja kahe rekka jaoks, aga ülemus arvas, et meil on 65 tonni asemel ikkagi 160 tonni. Mõlemad rekkaid sai kenasti täis laadida, nii et homme tuleb veel üks rekka ja siis vaatame edasi. Õnneks hakkavad meie silod juba tühjenema, mis tähendab, et algavad uue tööd - silode puhastamine :)

Mis siis uut? Täna läks Guy nädalaks koju, homme on kahel töötajal viimane tööpäev, nemad lähevad edasi teisele saidile tööle. Homme tuleb väike grillimine ja õhtul lähme pubisse. Täna käisime Markusega meie veekeskuses, mille pilet oli 2.60 dollarit! Seal oli üks suur bassein, nelja reaga ja 50-meetrit pikk, lisaks üks soojema veega bassein ja lastele madalad basseinid ning üks toru. Seal on ka väike kohvik, jõusaal, squash, grillimiskohad. Päris ilus koht ikka, ainuke asi, et peale kolme päeval oli vesi päris jahe. Siin on ju talv ka.


Järgmine nädal on ka huvitav, siis on põhiliselt ainult koolitused. Küsisin, kas ma ikka sample standi koolitusele lähen ja millal see on. Siis vastati, et olen esmaspäev, teisipäev ja kolmapäev koolitusel, et ma teen kaalusilla ja sample standi koolituse ära. Ma olin üllatunud, et mind kaalusilla koolitusele ka pandi. Ülemuse naine ütles, et tahavad, et võimalikult palju inimesi oleksid koolitatud, siis saab teistele pause anda ja asendada. Väga hea! Peale koolitusi saame nädal aega puhkust Markusega.

Järgmine neljapäev läheme Airlie Beachile, mis asub 5 tunni kaugusel rannikul. Broneerisime omale sviidi ühes resordis viieks ööks. Muide booking.com'i kaudu tuli sviidi hind odavam, kui ööbida seljakotirändurite hosteli kaheses toas! Airlie Beachil on plaanis võtta päevatrippe kurikuulsatele Whitsunday saartele, kus asub maailma üheks ilusamaks rannaks tunnistatud Whiteheaven Beach! See on koht, kus saavad kokku helesinine vesi ja valge rannaliiv! Tundub liiga hea, et olla tõsi :) Oleme väga põnevil! Õnneks mu põhikooli klassivend on hetkel just seal ja tema käest saab head infot, mida võtta, mida jätta. 

3 comments:

  1. Hei Hopsti see on tore et teil seal niimodi hästi läheb. Tahtsin küsida et ega sa FB ei kasuta? või nii. :D. ka Sõbraga plaanis siin järgmise kuu sees isegi juba.. tulla sinna maale. ja siis küsiks/päriks ühte teist :) kui sobib teile.

    ReplyDelete
  2. Hei!

    Võid mulle saata oma meili aadressi. Saaksin selle vastata :)

    ReplyDelete
  3. Lauri.Niit@hotmail.com sobib. :p ? kui meilimiseks läheb. see minu ametlikum. :)Aga siis olemas, Kriba miskit et, olemas oleks. Muud moodi ma siin lehekesel meili aadressi saata ei oska kui siia kommentaari .

    Olge tublid, loodan et kuulen siis teist miskit. meili kaudu.

    ReplyDelete