Sydney

Sydney

19 May 2014

Kohalik laiskvorst ja narkotest






Jälle üks nädal läbi, ajee. Aeg ikka lendab. Uudiseid siis nii palju, et minu töökaaslane Travis enam siin ei tööta. Reedel väänas ta tööl oma jala välja ja nädalavahetusel oli seepärast kodus. Täna, esmaspäeval, andis siis teada, et ta enam üldse tööle ei tule. Talle tehti tegelikult üks uus tööpakkumine ka, nii et miks siis mitte, peab ju võimalustest haarama. 

Minu uueks abikäeks pandi taaskord kohalik Marcus ja üsna kiirelt läksin ma ikka närvi. Tüüp on nii uimane ja aeglane, mõtlemine organiseerimata. Küll unustab end talunikega juttu puhuma, samal ajal kui masinad töötavad ja mürisevad ning alustab asju väga kummalistes järjekordades. Ma siis töötasin natuke aega ja olin väga ärritunud ja siis viimaks ütlesin talle kuidagi kergelt ümbernurga, et nii asjad ei toimi ja siis näitasin, mismoodi me Travisega teeme. Ta siis proovis ja püüdis ka hästi kiire olla....Kuni tegime kaks rekkat ära ja siis läks kõik vanaviisi edasi...Mul siis jälle närvid pingul ja üritasin suurema töö ise ära teha, et rekkad kiiremini läbi saada. Siis ootasin ühe masina järgi, mis riisi läbi segab ja tema seisab selle ees, samal ajal telefon näpus ja saadab kellelegi sõnumit. Meil 15 rekkat järjekorras!!! Ahhhhh....

Paar nädalat tagasi läks ülemus varem ära ja jättis tema siis peremehetsema tööle. Kuna oli vaiksem päev, siis poisid võtsid kuurides viljaproove, et näha, kui kõrge kuivatatud riisi niiskus on. Tüüp siis tuli testmisputkasse ja käskis Travisel hakata vilja niiskust läbi masina saama. Iga tünni kohta on 10 proovi, mis tuleb eraldi masinast läbi lasta. Kokku oli umbes 20 tünni jagu proove. Minu kutsus ta siis kaalusillale, kus on teine niiskusemõõtmismasin. Nii pidi siis kiiremini saama, kui mina teen pooled ära ja Travis teise poole. Mis siis ülemuse parem käsi samal ajal tegi? Oli minuga samas ruumis, istus ja nokkis oma telefoni....Ma ei saa vahest aru, mida saab seal tundide kaupa teha olla? Veel parem oli see, et kaalusilla neiu istus samal ajal oma läpakas ja vaatas ebayst omale mingeid reisikotte.

Ma vahepeal suisa kutsusin teda naljaga "Mr. Phone", sest ta KOGUAEG on telefonis. Küsisin siis, et mis sa seal koguaeg teed. Vastas, et vaatab Youtube´ist videosid. Ma uurisin, et kas sa õhtul kodus istud ka telefonis. Vastas: "Ei, siis ma olen läpakas." Nii kaua kui siin töötanud oleme, vähemalt viimased 3 kuud oleme teda näinud saidil ainult telefonis istumas ja ülemuse nina all on nii asjalik järsku ja ütleb, et läheb kontrollib midagi ning siis me jalutame kuurist mööda ja näeme teda telefonis passimas. Ja vot siuke 25-aastane "mees" on siin ametlikult ülemuse teine käsi...Esimene päev, kui ta minuga tööle pandi, tuli ta alles siis kohale, kui mul hommikune rekkate rivi kõik tehtud oli. See juba näitab tema suhtumist ja austuse puudumist.

Ükskord kui tööl iga oli, panime mitu päeva seisnud rekka aknale müügikuulutuse.
Õnneks omanikul oli veel naljakam kui meil.

Eile ma tööl uurisin, et mis tema kohustused harvesti (vilja sissevõtu ajal) on. Vastas, et vaatab, et kõik kuurid töötaksid ja siis teistele pause anda. Siiamaani annab ta vaid Kuur nr 2 poistele pause. Vastas, et Kuur 3 käib tavaliselt ise pausil ära, ehk siis minu Markus ja Billy. Aga noh, mis nad siis tegema peavad, kui keegi nende juurde ei tule seda andma? Üks päev Billyl sai hing täis ja ta helistas ülemusele kell 11 hommikul, et noh, mis me paneme kuuri kinni või? Et keegi ei tule meile pause andma. Kas tunduks loogiline, et ülemuse teine käsi paneks mingid kellaajad paika, millal ta kellegile pause andma tuleb, et inimesed teaksid ja oskaksid arvestada? Jah, aga ilmselgelt vist liiga lihtne ja loogilne tunduks see....Eile, kui ta oli pandud minuga koos töötama, uurisin, et kas ta tahab siis minna ja teistele pause anda, sest meil niikuinii kiire polnud. Samal ajal, üllatus üllatus, oli ta taaskord telefonis. Siis kuidagi mühatas, et ju nad ise helistavad, kui tahavad. Ma ilmselgelt tegin mingit väga imelikku nägu, sest siis ta mõtles, et helistab ja uurib, kas nad tahavad pausi...

Tule taevas appi! Täna rääkisin natuke ülemusega ka. Ütlesin, et võin üksi ka testimisputkas töötada, sest praegu on juba rahulikum ja et see kohalik on aeglane ja uimane, et kui tal teda mujal vaja on, siis mul pole selle vastu midagi. Tööd on mul seetõttu tegelikult küll rohkem, aga sellisega koos töötades jääksin küll oma närvidest ilma. Kahjuks oli ka Capellas täpselt sama situatsioon ja lihtsalt kurb on näha, kuidas inimesed oma elu maha magavad nutitelefonides passides. 

Reedel oli meil muide teine narko- ja alkoholitest. Seekord siis valikuline ja mina olin nimekirjas esimene! Olin just hommikul läinud oma kontorisse ja vaatasin, et umbes 15 rekkat järjekorras. Esimese testimine jäi minu poolt pooleli, sest ülemus tuli mulle järgi ja ütles, et pean testima minema. Tundsin end kui mingi paharett, nagu filmis, et viiakse ära kõigi silme all. Teadsin küll, et mul midagi viga ei ole, aga kuidagi väga ebameeldiv oli ikka. 

Markuse kuur on varsti täis ehk umbes 32 000 tonni jagu

Hooaeg hakkab vaikselt kokku tõmbuma. Iga päevaga lõpetab aina rohkem farme, aga samas on ka neid, kes endiselt kinni jäävad, sest maapind on liiga pehme. Umbes 15 000 tonni tuleb veel sisse, nii et töö otsa veel ei saa :) Eile tegime 99 rekkat ja täna 106 rekkat. 

No comments:

Post a Comment