Sydney

18 February 2013

Darwin ehk puhkuse esimene päev

Darwinisse jõudsime kell 11 hommikul. Lennujaamast võtsime Airport Shuttle (väike buss koos pagasikäruga), mis viib täpselt majutuskohtade juurde. Väga mugav ja odav lahendus. Me ööbisime hostelis nimega Melauca on Mitchell backpackers, mis asub täpselt kesklinnas, kuid vaatamata sellele oli väga hea hinnaga, 25 AUD öö kuueses toas, me saime jälle upgrade neljasesse tuppa. Hostel on päris suur, seal oli 3 korrust ja igal korrusel ikka üle kümne toa, teisel korrusel oli veel terrass koos basseini ja mullivanniga. WC-d ja dušširuumid olid ka ilusad ja suured. Sinna me kahjuks ei jõudnud, olime ainult ühe öö Darwinis.

Viskasime oma kotid hostelisse ära ja hakkasime turisti mängima. Jalutasime linna ääres ringi, siis peatänaval, käisime kaubanduskeskustes, mis on väga-väga väiksed. Hinnad olid see-eest päris head, kuna allahindluste aeg oli, sain omale päikseprillid 10 dollariga. Edasi läksime Mindil Beachile, mis oli samuti päris väike. Ujuda seal ei saanud, ikka meduuside pärast. Selle lähedal asus vaateplatvorm, kust samuti erilist vaadet ei olnud. Järgmine sihtkoht oli botaanikaaed, seal oli vihmamets, amfiteater, juga, järv jms. Väga ilusasti korda tehtud. Kui päike hakkas loojuma, läksime Darwin Waterfrontile, mis kujutab endast linna äärde ehitatud basseini, parki. See oli nagu hoopis teine linnaosa, kortermajad olid uhkemad, park ilusti korras, vaade ja kõik oli super, eriti tänu päikeseloojangule. Kell 20 läksime kinno (esimene kord Aussis), vaatasime Django Unchained, mis oli väga hea film!!! See kestis küll kaks ja pool tundi, aga üldse ei saanud arugi. Soovitan vaadata!

Darwin on väga väike linnake. Turistina minu meelest ei ole seal väga midagi teha. Vaatamisväärsusi tundus väga vähe olevat linna sees. Samas Darwini lähedale pakutakse väga palju reise, seal lähedal asub näiteks Kakadu Rahvuspark, mida on soovitatud vaatama minna. Ikkagi praegu keskendume Sydneyle ja Uus-Meremaale. Üks negatiivne asi veel, üle pika aja sai näha jubedaid aborigeene. Mõned magasid lihtsalt keset tänavat või pingi peal, mõned jõid ja lärmasid ning kui nad sust möödusid, siis tundsid higi-kuse haisu. Kui ma Austraaliasse tulin, siis minust sai vist rassist. Abod on ikka nii jubedad, koledad, hirmuäratavad. Ööhhh....

Nüüd istun lennukis, oleme teel Sydneysse. Jõuame kusagil 19:30 kohale, aga arvan, et sealt meie ööbiskohta jõudmiseks kulub ikka rohkesti aega. Tegemist on suurlinnaga ju! Ööbime Original Backpackersis, Kings Crossi tänaval, see on muide tuntud ka kui punaste laternate tänav...Homme hommikul loodame seal kohata Jaanat ja õhtul Kissut!!!