Sydney

28 February 2013

NZ: Reisijutt nr 4 – matk ja Wanaka linn

Kuna meie hubases hostelis järgmiseks ööks majutust ei olnud, mõtlesime, et mis seal ikka, liigume edasi. Päeval matkasime veel Queenstowni lähedal. Matk kestis kusagil 3 tundi, edasi ja tagasi, selle aja jooksul saime läbi metsa ja lagendike minna mäe tippu, kust avanes jällegi superilus vaade linnale. See oli meie esimene nii pikk matk Uus-Meremaal. Saime näha floorat ja faunat. Maastik muutus pea iga sammuga. Nägime metskitsesid ringi liikumas. Sellest jalutusretkest saime ilusaid looduspilte ja pärast sellist käiku olid meie lihased korralikult kanged. See oli meie reisi üks tipphetkesid.

Käisime matkamas

Vaated teisel pool linna

Tiik mäe otsas
Edasi suundusime Wanaka linna poole, selleks pidime jälle sõitma kusgail 2 tundi. Seekord sõitsime jälle mööda mäge ülesse, teed olid totaalselt sik-sak, sik-sak. Mõned kurvid olid 360-kraadi ja sealkohal oli soovituslik 15-ga sõita. Mäe tipus oli mitmeid vaateplatvorme, kust sai Queenstowni lina näha uue nurga alt.
Wanaka linnas saime majutuse järjekordses backpackeris, nime ei mäleta. Seal pakuti meile oma tuba koos vannitoaga, sest see oli kokkuvõttes soodsam kui minna ühikatüüpi tubadesse. Me ei saa aru, kuidas siin sellised suured ja ilusad toad nii hea hinna eest on ja toad näevad väga korralikud välja ka. Uskumatu. Kokku maksime toa eest 110 dollarit.

Käisime Puzzling Worldis“, seal oli väga palju illusioonitube. See oli ehk midagi AHAA keskuse sarnast, ainult pisem. Sai käia viltuse põranda peal, mis tundus sirge olevat, näha kujusid, kes sind koguaeg vaatasid, kui liikusid edasi-tagasi jne. Õues oli üks torn, mis seisis ainult ühe nurga peal. Teine osa oli laburünt, kus pidi leidma üles neli torni ja pärast ka veel väljapääsu. Käisime lõpus korralikult edasi-tagasi, sest ei leidnud tagasiteed ülesse.

Esimene ujumine külmas järves
Wanakasse tagasi jõues läksime meie Katuga ujuma. Mina muidugi ei tahtnud, sest teadsin kui külm vesi järves on. Siiski need kaks utsitasid mind takka, nii et lõpuks käisime ikka ära. Meie olime õhtul ainsad hullud, kes seal käisid. Pärast oli hea karastatud tunne. Markus on muidu kaks korda juba järves sulpsamas käinud.