Sydney

Sydney

03 February 2013

Dennis - meie meesülemus


Meie ülemus on nüüd väga tüütavaks muutunud. Esiteks muidugi see, et me kõik oleme ühes kontoris: ülemused, mina ja siis üks vastuvõtu inimene. Siis kui Dennis midagi printimas käib, siis ta kogu aeg vaatab mu arvutisse, et mis ma seal teen. Kui ta läheb uksest välja, siis vaatab graafikuid paar sekundit enne uksest välja minemist ja muidugi uuesti pilk minu ja vastuvõtu arvutile. Nüüd tean ka põhjust, miks see nii on.

Neljapäeval ütles ta mulle, et kuna meil on nii palju inimesi housekeepingus (hetkel kokku kuus, homsest neli) ja palju vähem tööd (endiselt on kliente vähe), siis peaksid nad lühemaid päevi tegema. Ta ütles, et 7,5 tunniseid tööpäevi ja lisapõhjenduseks pani, et raske on ju töötada ka, kui õues nii palav on! Suve tipphetk on muide detsember-jaanuar ja praegu ei ole enam NII palav kui enne. Nüüd aga küsimus, miks sa palkad siia nii palju inimesi, kui sa näed, et sul neile tööd pole pakkuda?? 

Kui pinge on laes, aitab hädast välja klaasike (või 8) rumm-koolat. (jah, reedel läks natuke paljuks)
Kui detsembri alguses-keskel oli maja täituvus 100 %, siis nüüd keskmine on 60-70% ja seda näitab ka järgmise viie nädala prognoos. Tema ütles mulle täiesti ootamatult, et näe homme või ülehomme tuleb sul kaks uut inimesi juurde. Mina saan siis aru, et pean ju kõigile tööd otsima ja seda ma tegingi. Oleme igasugu suurpuhastusi teinud siin ja nüüd hoopis saan aru, et pean tunde vähendama. Kõige hullem ongi see, et kõik tahavad siin ju rohkem tunde saada, lisaks on housekeeperitelt lisavahetusi mujalt ka vähemaks võetud, seega see nädal pakun, et inimesed saavad kuskil 40 tundi heal juhul.

Reedel tuli Dennis minu juurde küsima, et kas meil tõesti on homme (laupäeval) nii palju inimesi tööle vaja? Seletasin siis ära, et laupäeval on meil ALATI olnud üks inimene laundrys, kaks inimest housekeepingus ja homme hakkan enda asemikku treenima (ehk siis oli üks inimene rohkem, kui tavaliselt). Siis tal oli kohe mök-mök. Muide mul oli kõik välja kirjutatud ka graafikusse, kes teeb laundryt, housekeepingut, training jne. Mulle enam üldse ei meeldi kontoris töötada, sest koguaeg sa oled valve all. Väga raske on keskenduda oma tööle, kui keegi silmanurgast sind jälgib.

Selline kontroll ei ole ainult minuga. Meil on ju peaaegu igal pool kaamerad. Ükspäev Dennis istus teleka ees ja vaatas tund aega baari kaamerat, siis meil on veel töötajate köögis kaks kaamerat ja meie tubade juures ka. Seega igal jumala sammul tunnen, et jälgitakse. Kui hommikul Dennis tööle tuleb, siis küsib paari inimese kohta, kas olen neid täna tööl näinud....Katu rääkis, et restoranis oli Katu valanud kellegile natuke rohkem veini kui lubatud ja siis Dennis oli kohe juurde tulnud, öelnud, et nii ikka ei tohi teha, et nüüd me jääme küll kahjumisse.

Dennis on iseloomult selline ülemus, kes ei julge sulle kunagi midagi otse ja konkreetselt öelda. Siis ta räägibki ümbernurga juttu, lõpuks aru saamata, mida ta siis öelda tahtis. Ta ei taha ilmselt kedagi solvata, aga mul oleks kordades lihtsam aru saada, mis ma siis tegema pean. Mulle ei meeldi arvata, mida ta tahab. Minu meelest täiesti paranoiline ülemus, kes kujutab koguaeg ette et kõik teevad pikemaid pause, töö ajal ei tee tööd (no paar sellist on ka) ja siis ta käibki koguaeg jälgimas, mis toimub. Mina olen koguaeg korralikult tööd teinud, palju lisaasju välja töötanud (uksenumbrid ustele, mida Staff Villages enne näiteks ei olnud), suurpuhastusplaanid, ise kiiretel aegadel ja vähese tööjõu puhul tube koristanud jne, aga kui sind ikka ei usaldata, siis kaob ikka trots ära küll. Õnneks hakkan nüüd Victoriat välja õpetama ja tulevast reedest lähen tagasi housekeepingusse, siis saavad närvid jälle puhata.

Ning muide 11. veebruar tuleb meile kaks või kolm uut inimest!!!




No comments:

Post a Comment