Sydney

Sydney

04 February 2013

Louise - meie personalijuht

Louise on Dennise naine. Nad elavad samuti resordis, peamajast kuskil 50 meetri kaugusel. Pakun et ta on kuskil 50. ndate lõpus või 60. ndate alguses. Louise ametlik nimi on Human Resources Manager. 

Põhiline töö on uute inimeste värbamise puhul kogu paberimajandus korda ajada ja lahkudes samamoodi. Lisaks annab ta siis tööriideid, aga põhiline, mis ta tööl teeb on: memode kirjutamine, printimine ja lamineerimine, töökirjelduste ja manuaalide kirjutamine. Esimene nädal küsis ta minult iga päev, kas olen toa number 17 võtit näinud. Vastasin, et kuigi otsisin, siis ikka ei ole. Iga kord küsis samamoodi. 

Kõige hullem on see, et mäluga ei ole tal lood kõige paremad. Minuga seotud näited on järgnevad: "Karilin, lähme vaatame kardinaid toas number 9 ja 10". OK. Lähme koos vaatama, valime välja valged kardinad ühes toas ja teises on üks õhuke valge ja üks õhuke hallikas kardin. Nii, need olid siis kuskil 5 cm pikemad, kui oleksid pidanud olema. Louise läks koju ja õmbles need paraja pikkusega. Järgmine päev ta tuli mu juurde sama jutuga, et lähme vaatame kardinaid. Mul kulm kohe tõusis, aru saamata, mis seal siis enam vaadata on. No nüüd need olid ju paraja pikkusega ja see ilmselt muutis ju kogu ilmet. Ahah. Ok, vaadatud.

Kolm nädalat hiljem sama teema, lähme vaatame kardinaid. Mul jälle kulm kortsus, aga läksime jälle. Nüüd ta võttis toast number 9 paksud valged kardinad ära ja viis need tuppa number 10, et näha kuidas need sobiksid koos õhukeste kardinatega. Sama protseduur sai tegelikult läbitud kolm nädalat tagasi. Ma siis lihtsalt olin seal ja noogutasin ning ütlesin sobival momendil: jaa, nii on ilus jne. 

Kui tal oli nendesse tubadesse võtit vaja, sai ta need minu käest. Järgmisel päeval oli siis 50-50 võimalus, kas need olid sahtlis või ei. Kui läksin küsima, siis rääkis, et need on minu sahtlis, mis oli muidugi vale. Mõnel korral oli ka, aga just eelmine nädal helistati mulle peale tööd, et küsida, kus need võtmed on, sest Louisel oli uuesti vaja sinna tuppa pääseda. Tema muidugi alati ütleb tõsise näoga, et ei, need pole tema käes.....Pärast selgus, et need oli tema sahtlis.

Näide Scotti, meie maintenance tüübi käest. Louise helistab ja ütleb: "Corey, palun tule paranda see ja too ära!". Ehk siis kutsub vale nimega. Siis Scott pidi minema ühele üritusele kõne pidama, aga lõpuks selgus, et ta ikka ei pea seda tegema. Louise tuli ja küsis, et kas ta soovib varem töölt ära minna, et kõneks valmistuda. Scott: Ei ma ikkagi ei pea kõne tegema...Louise ajas siis suvalist juttu, paar lauset hiljem küsis uuesti kõne kohta. Scott rääkis uuesti, et ta ei pea kõnet tegema. Louise rääkis edasi ja enne kui Scott lahkus, ütles: "Good luck with the speech!".

Siis Louise läks ükskord vastuvõttu, nägin et Fishing Village 12 on saabuja tuba ja vahetas selle võtmed ära, sest ta ajab koguaeg sassi, millised majad on seal külas valmis ja mis mitte. Tuba 12 on tegelikult kuus kuud vähemalt valmis olnud. Kui too tüüp sisse registreeris, oli vastuvõtt juba lõpetanud ja restoran pidi seda jama korda ajama. Samal ajal oli väljas päris korralik paduvihm....Nii et tüüp sai siin kenasti edasi-tagasi käia, et õigeid võtmeid saada. Muide väga juhuslikult jäi Markusele selle õige võtme kood pähe ja sai Katule telefoni teel juhendada, kus on õige võti. 

Eelmine nädal helistas Louise mulle ja ütles, et tema varuvõti ei tööta Fishing Village 8 toa puhul. Mina ütlesin, et seal töötab masterkey, aga tema pani, et ei tööta. Siis ma hakkasin uurima, et kas see on viimane maja paremat kätt. Siis ta jahus seal midagi ühte ja teistpidi lugemisest (kuulamisega ei ole ka kõik kõige paremas korras) ja ütlesin, et ok, ma tulen sinna. Siis selgus jällegi, et ta oli toa number 12 juures.

Kurb on muidugi küll, kui mäluga sellised lood. Ilmselt on tal dementsus, kuna ta isal oli ka sama teema. Aga kõigi kaastöötajate töö on ta raskemaks teinud, kuna kordab pidevalt samu küsimusi, ajab nimesid sassi, vahetab ja kaotab võtmeid jne. Kõige hullem ongi see, et ta süüdistab mind, et mina võtmeid ära kaotan....Muide tema ei julge ka midagi otse ja konkreetselt oma alluvatele öelda. Näiteks Staff Villages on meil üks tuba, mida me ei tohi välja müüa praegu, kuigi Louise ei tea millal sinna aborigeenid elama tulevad. Nad pidid tulema juba paar nädalat tagasi, aga siiamaani pole kedagi kohal olnud. Kui küsisin, millal nad tulevad, naeratas ja kehitas õlgu.

Oeh, vot sellised ülemused meil siis on....

No comments:

Post a Comment