Sydney

19 August 2014

9 nädalat veel, lennupiletid käes!

5 magamistuba ja köök

Vihmane nädalavahetus on selja taga. Laupäeval sadas terve päev ja kokku tuli suisa 46 mm vihma kahe päeva peale kokku. Maa oli ikka täitsa pehme ja väljas oli nii mõnus värske õhk! Reedel ajasime Markuse maksude ja passiasjad korda. Kuna ta tegi uue passi Austraalias, tuleb neile saata mingi avaldus uute andmetega ja jällegi oli vaja sertifitseeritud koopiat passist. Loodame, et kõik paberimajandus siia kiiremas korras kohale ka jõuab. Meil on ju 9 nädalat viisa lõpuni jäänud!

Hakkasin nädalavahetusel uurima natuke ka riigist lahkumise kohta, täpsemini siis lõplikest maksude tagastuseks (jah, korra saab veel makse tagasi :) ) ning pensionitagastusest. Taaskord paberimajandust ja "seritifitseeritud koopiad". Oh, kui tüütu. Eks varsti postitan siia ka üht-teist selle kohta, tuleb veel uurida.

Nädalavahetusel jõudiski kohale, et meie äraminek siit ei ole enam kaugel. Võtsin juba riidekapi ja dokumentide kausta kätte ning hakkasin ebavajalikku jama ära viskama. Meie CV-d mis me Eestis välja printisime ja kaasa võtsime, sest keegi kusagil mainis, et Austraalias on printimine väga kallis (ma tegin veel 50 tükki kaasa ja teatavasti paber kaalub päris palju. Ning mitte kusagil vaja ei läinud!!!), viskasime ära, eelmise aasta lennupiletid, mingid töökoha kandideerimised, väljaveninud odavad töösokid, Markuse lemmik sinine dressipluus, millel oli kergelt üle 20-ne augu jne. Uskumatu, kui palju mõttetut träna ikka koguneb! Kolm kilekotitäit asju sai prügikastile annetatud. Ja kui me ära läheme, siis jäävad meist maha veel ainuüksi 4 kilekotitäit tööriideid, sööginõud, telk, tekid-padjad, madratsid, matkatoolid. Kaasa tulevad vaid riided, mõned jalanõud, läpakad, fotokad ja palju mälestusi :)

Sissepääs kööki ja teleka/söögituppa

Riided ja tehnika on siin odavam kui Eestis. Seepärast olemegi siit ostnud omale uued läpakad ja fotokaamera. Riietega on nii, et hinnaklass on ka sama mis Eestis, on nii odavaid kui kallimaid ja väga kalleid asju. Kuid kvaliteet odavate asjade puhul on tunduvalt parem kui Eestis, ka jalanõude puhul. Eestis odav T-särk on tavaliselt peale paari pesu juba välja veninud, värv tuhmunud jne. Siin saad sellega väga kaua käia. Enne minekut vaatame ka, kas leiab veel midagi head.

Tööga on nii, et see nädal tuli meile juurde kolm uut inimest. Nemad tegelevaid saidil koristustöödega ehk neil on omaette töö ja meie tööd nad ei sega, st ei võta ära. Väidetavalt. Eile tegime lihtsalt koristustöid saidil ja täna toimus vilja laadimine silodest punkrisse. Mina sain silo juures rekka täis laadida ja Markus pidi punkril neid maha laadima, täpselt nagu vilja hooajalgi. Praegu meie siin väga palju töid enam ei näegi, et oleks vaja teha, seega iga päev tööl olla on võit pangakontole!

Peamaja tagahoov, kuhu vahest karavanid pargivad ja paremal paistab meie kahest toast koosnev elumaja.
Meie elame vasakpoolses ruumis. Umbes 3x4m.

Kuulsin rekkamehelt, et Emeraldis (siit 50 km lõunas) oli täna juba esimene nisuproov ja see oli täitsa valmis. Eelmine aasta algas nende hooaeg ka kaks nädalat varem kui meil, aga siin on nisu veel väga roheline. Eelmine nädal mõned põllud hakkasid kergelt kollakaks minema.

Rohkem uudiseid hetkel polegi. /läksime õhtusöögile/

Tegelikult on. Uskumatu, kui palju võib peale õhtusööki muutuda :) Nimelt sain reisibüroo käest arve lennupiletite tasumiseks. Nüüd saab ametliku kuupäeva välja paisata:

23. oktoober kell 8 HOMMIKUL oleme tagasi EESTIS!!!

Kiidan natuke reisibürood AeroTravel. Tegemist on enamjaolt eesti keelt kõnelevate teenindajatega ja iga kord oleme saanud neilt kõige parem pakkumise, teenindus on väga sümpaatne ja kiire. Vastavad sulle kasvõi hilisõhtul. Soovitan julgelt! :)

Meie toa uks lahti

Vasakul meeste WC, keskel naiste oma ja paremal pesuruum ühe pesumasinaga.

Minu hoolealune! Sidrunipuu oksi sai lõigatud 5 nädalat tagasi, vett oleme andnud
talle juba 2 kuud. Oli puhta kuival teine.