Sydney

Sydney

15 December 2012

Tööaja mustemad hetked

Üks suur naljanumber....Esiteks me oleme nelja tärni hotell (mis muidugi Euroopa standarditele järgi ei jõua). Kuna meil on siin töötajate puudus, on asjad päris pööraseks läinud (mitte et enne kõik korras oleks olnud).

Markus teeb täna esimest korda Barbequed (grilli) 60-le inimesele ja graafiku järgi pidi ta täna meie uut töötajat Gihanit treenima. Raske on ju treenida, kui ise esimest korda midagi teed, eksju?

Laupäeviti on baaris-restoranis üsna tihe. Hommikul restorani supervisor, kes graafiku järgi pidi täna õhtul lõpuni välja olema, teatas hommikul, et ta ei saa tööle minna, kuna on haige. Tegi omale hapu näo pähe, teeskles kõhuvalusid jne. Paar tundi hiljem nägin teda meie Staff Village s (töötajate külas) teistega istumas ja naermas. Pärast tuli ta hea sõber siia, kellega nad varsti ka ära kadusid. Lisaks helistab ta nädalavahetustel, et tuleb hiljem tööle ja siis keegi restost või vastuvõtust peab uue inimese asemele otsima.

Täna õhtul on dishy vahetuses üks inimene (muidu on alati kaks, üks peseb, teine viib puhtad nõud õigetesse kohtadesse). Nüüd tuli välja, et ta aitab kokal süüa teha, sest meil läks eelmine nädal üks kokk ära ja uut muidugi pole. Praegu jõuluaeg ja inimesi käib suhteliselt palju siin.

Siiis....Meil on sellised plastikust ristkülikukujulised karbid, kuhu kliendid omale saavad õhtusööki kaasa panna ja kaevurid hommikusööki sisse panevad. Nendel karpidel said kaaned otsa, sest siin eriti ei osata kaupa tellida. Umbes siis, kui asjad on otsas, hakatakse tellima, aga kauba saamine võtab tavaliselt vähemalt nädala aega, sest elame väiksel saarel, kus kaubapäev on kord nädalas. Erandeid on ka vahest...Siis oli kohe paanika, et mis ilma kaanteta teeme. Põhimõtteliselt helistati ühele kliendile (firma bossule, kelle töötajad siin ööbivad) ja siis see tõi linnast kuskilt neid kaani. Ega see väga professionaalne tema meelest polnud.
  • Meie elektrikust püsielanik-klient voltis ükspäev salvrätikuid, sest ta teadis, et meil on vähe töötajaid ja tal hakkas meist vist kahju.
  • Baari üks töötaja tegi eelmine nädal 79 tundi, mis ületab meie üldist keskmist kuskil 19 tunni võrra.
See, kui me mingitest suurematest asjadest teada saame paar tundi (heal juhul) enne ürituste algust, on ka väga tavapärane. Eelmine nädal Katu oli näiteks üksi restos-baaris tööl ja siis avastas, et tal 12-ne laud ja basseini ääres on väike pidu ka veel.

Vastuvõtus ei tea nad vahel ise ka, kes kus toas elab, kes kuhu kolib/kolis...Muidugi vahest kliendid lähevad ise ka varem ära, jätavad võtme tuppa vms. Mul on siis muidugi eriti hea tube koristada lasta, kui mulle keegi ei ütle, mis nende tubadega toimub. Vahest saadangi inimesed tuba koristama, mis tegelikult on puhas (sest vahetati tuba või oli no-show, aga mulle sellest vastuvõtt teada ei anna) või must (tuli check-in eelmine õhtu).

Kokkuvõtteks
  • organiseerimatus
  • läbirääkimiste/suhtlemise puudus
  • ülemused ei tee korralikult tööd
  • ületunnid
  • palju raha
  • vähe und
  • töökvaliteedi langus
Boss kontoris
Kord on tunne, et tahaks kellegi näo täis sõimata, siis tahaks nutta, teinekord naerda, aga olen ka lõuna ajal peale "meeldivaid uudiseid" endale rummikoksi teinud ja siis uuesti tööle läinud. Olen kasutanud ka selliseid väljendeid "Fucking Bitch" umbes 7 inimese ees ja mitte just kõige vaiksemini...Annab eurooplasel ikka harjuda sellise take-it-easy elustiiliga :) Vähemalt olen ma iseenda boss, seda rahulikumaks mu elu on läinud.

Ja ma kardan, et selle teema kohta võib öelda: To be continued....




1 comment:

  1. "F*cking B*tch" ??? :D Hahaaa, naersin end poolkõveraks :D

    ReplyDelete