Sydney

Sydney

07 December 2012

Work hard! Hard work!

Aeg kaob siin kiirelt. Mul pole eriti üldse olnud aega netiski käia. Kui olen tööl, siis ärkan 5:25 hommikul, tööle jõuan 5:50-ks. Annan toateenijatele töö kätte ja siis töötan kuni kahe-kolme-neljani päeval. Neljal õhtul nädalas teen buildersit ehk õhtusööki konverentsiruumis. Siis alustan 17:45 ja lõpetan umbes 21:30 või 21:45. Nädalas üks päev on vaba. Kuigi olen nüüd supervisor, siis mul pole absoluutselt energiat, et oma tööd kuidagi paremini teha. Noh et kontrolliks tube, vaataks kas kõik on korralikult tööd teinud, kuidas laoruumid on pärast tööd jäetud jne. Siiamaani on suhteliselt ükskõik, sest enamus on siin nii lodevad kujud, et kui mina tahaks hakata midagi paremaks muuta, võtaks see minult liiga palju energiat ja kui ma siit paari kuu pärast lahkun, siis ei taha ennast piinama hakata. Eks ma ikka vahest tõstan häält ka :)

Muide laupäeval jõudis siia minu teine hea eesti sõbranna. Tema hakkab baaris töötama ja kui baari supervisor puhkusele läheb, hakkab Katu teda asendama. Tundub, et eestlased on siin heas nimekirjas. Jehuuu. Põhiliselt tähendab see ka seda, et me üksteist palju ei näe. Mina töötan hommikuti ja tema enamasti õhtuti. Markus on see nädal vastuvõtus ka õhtuti, nii et teda ka eriti ei näe. Kõik ongi siin pidevalt tööl ja tööl. Kui on vaba aeg, siis kas juuakse või magatakse.

Muide eile käisime baaris peale tööd, sest oli nö Kissu ja Gretteli ärasaatmispidu. Nemad lähevad homme siit minema, puhkavad kuu aega Tais. Mina ja Markus lõpetasime ühel ajal ja läksime jala baari, tegime rummikoksi kaasa. Siin alkot võib juua ainult kolmes kohas. Põhimõtteliselt kui poest alkot osta, siis peab olema luba selleks (mida meil ka veel pole). Ühesõnaga me võime ainult kolmes baaris juua. Tee peal tuli meile vastu politsei ja kui nägi pudelit, sõitis tagasi ja uuris, mis meil pudelis on. Tegime veepudelisse rummikoksi ja selleks ajaks olime poole ära joonud. Õnneks Markus jõudis pudeli õigel ajal taskusse pista ja  ütles mendile (osutades siis veepudelile), et joome vett, et nii palav on. Siis ment ütles, ah nii ja läks minema!!! Põhimõtteliselt kui oleks vahele jäänud, oleks me tänaseks siit saarelt lahkunud.

Pidu venis meil kuskil kahe-kolmeni öösel ja täna ma olengi ainult 3 tundi maganud. Teengi väikse uinaku ja siis jälle tööle ja ilmselt jälle ka baari, sest itaallased Alice ja Max lahkuvad esmaspäeval. Peab jälle tähistama! Kuna homme õhtul vaba ja pühapäeval ka tööle ei lähe, üritan mõned postitused veel teha.

No comments:

Post a Comment