Sydney

Sydney

19 September 2013

Klats ja kõmu


See nädal olen enamuse ajast olnud sample standis ja kaalusillal. Teisipäeval tulid meile kaks uut töötajat, üks vanem austraalia paarike, kes eelmine aasta töötas Graincorpi jaoks. Naine töötab ka meiega koos hetkel, mees on platsi peal. Kokku on sample standi ja kaalusilla peale neli inimest hetkel. Ülemus siis mõtles, et hooajal on kaks inimest sample standis ja üks kaalusillal. Siis neljas inimene saab anda pause ja lõunat ning järgmine päev vahetame kohti. Seega üks inimene on platsil tööl ja teised kontoris.

Peale minu on meie neljases pundis kaks vanemat naist, üks neist ülemuse naine ja siis üks noor minuvanune tüdruk, kes on rase. Temaga on siin saidil kõigil probleeme olnud, just tema suhtumise pärast. Ta enne töötas koguaeg kaalusillal ja kui ta mõnel päeval läks sample standi teist tüdrukut asendama, siis ta viskas tema märkmeid ära jne. Olen päris jubedaid jutte tema kohta kuulnud, aga siiamaani polnud ta minu ega Markusega halvasti käitunud. Kuni siis tänaseni...

Hommikul pidime koos sample standis töötama. Tema oli juba hommikul sellise vihase näoga, ma ei öelnud ka sõnagi. Kui kontorisse jõudsime, siis ta võttis ühe ämbri ja pani selle pauguga teise koha peale ja nii iga asjaga, mis tema meelest vales kohas oli. Siis ta laamendas seal natuke, nii et lõpuks ma läksin kontorist välja, arvasin, et loobib mind ka veel millegiga. Ma ei saanudki aru, et kas ma tegin midagi valesti või milles asi on.  Siis ta tuli kontorist välja ühe ämbriga, kus oli vili sees ja lasi selle meetri kõrguselt lahti, nii et natuke vilja välja lendas. Autojuhid oli ka samas lähedal. Siis sain mina juba vihaseks, et mis värk on. Küsisin siis temalt valjult, et mis lahti on. Siis ta hakkas rääkima, et mitte keegi (järelikult mina ja kaks vanemat naist) ei tee oma tööd korralikult, kõik asjad on "laiali" (loe: tema jaoks vales kohas) ja et asju ei tehta nii nagu peab. Siis käis jutt konkreetsest situatsioonist, aga ütlesin, et koolitusel öeldi meile, et nii tuleb teha. Siis ta rääkis, et "Ma ei tea, mis mul viga on. Mul on paha päev ja ma olen rase. Mul on kahju, et sa seda nägema pead...." Ja siis tuli ülemus sinna ja ütles, et tal on kedagi punkri peale appi vaja.

Pärast kui Ann ja Leann läksid kontorisse olid nad ehmunud, et kõik oli ringi korraldatud. Mina leidsin pärast prügikastist veel asju, mis minu jaoks vajalikud olid. See vihastas küll. Tundub, et üks inimene arvab, et tema võib teha kõike, mis ta tahab, teistega arutada ei taha, viskab asju ära jne. Kusjuures väga paljud töötajad on ülemusega sellest rääkinud ja ülemus on uskunud väga pikalt, et ta on siiski hea inimene, aga täna kui mina ülemusega rääkisin, tundus, et ta on ka asju märganud. Nendel olevat eile just jutuajamine olnud ja homme tuleb meil ka temaga jutuajamine, mida ma üldse ei oota. Ta lihtsalt arvab, et ta on teistest parem, ta on korduvalt keeldunud osadest oma tööülesannetest ja temaga ei tehta mitte midagi, samas kui teistega ollakse palju rangemad.

Asja suur miinus on ka selles, et see tsikk on rase ning tema kutt on ülemuse parem käsi. Kohe alguses, kui me siia tulime, räägiti temast väga palju halba. Näiteks ta peitis ühe tüdruku ise ostetud pastakaid ära. Siis ta pidi olema mõnel päeval väga heas tujus, teisel päeval kohtleb sind kui kõntsa, kamandab, käsutab ja siis järgmine päev räägib samamoodi, nagu midagi poleks juhtunud. Või kui tema käest midagi tööalast küsida, siis ta lihtsalt jalutab minema. Või kui ta lõunat tahab, siis jalutab ka lihtsalt kontorist ära, ilma et kellegile ütleks. Tahaks lihtsalt lõpuks töötada ühes normaalses kollektiivis, kus inimesed üksteist austavad või siis minna tagasi Stackeri peale tööle :)

No comments:

Post a Comment