Sydney

12 September 2013

Puhkuse lõpp

Teisipäeval tutvusime Airlie Beachiga, tegime mööda rannikuäärt pikema jalutuskäigu ja imetlesime linna sadamaid, randa, karile viidud laevu ja purjekaid, vaatasime ilusaid maju. Pärast jalutuskäiku mõtlesime minna laguuni juurde ujuma. Õnneks olin endale ujukad alla pannud. Vesi oli muidugi jahe, aga nii oligi hea, sest muidu poleks keha maha jahtunudki.

Peale lõunat pakkisime natuke asju ja siis suundusime õhtusöögile Fish D'vine'i, mida meie töökaaslased meile soovitasid. Seal oli kohvik, restoran ja baari osa. Söök meile väga muljet ei avaldanud, tellisime mõlemad kalapraed ja kala oli fritüüritud. Mis meile aga seal väga väga meelis? Baar! Baaris oli üle saja erineva rummi ja kokteilivalik oli väga suur. Üle pika aja jõime Markusega väga hästi tehtud mojito't. Seejärel proovisime uusi rummikokse. Markus proovis näiteks sellist, kus oli viis erinevat rummi. See oli väga kange, aga jätkus kauemaks. Lõpetuseks proovisime koksi, kus oli ingveriõlut sisse pandud. Väga head koksid olid!

Kolmapäeval hakkasime tagasi koju sõitma. Teepeal käisime ühe kose juurest läbi, mis kahjuks oli kuiv. Paraku nägime seal ühte väga huvitavad sisaliku laadset olendit. Järgmisena peatusime Mackay linnas, kus tegime väikse etteplaneerimata šopingu, sest avastasime enesele üllatuseks väga suure kaubanduskeskuse. Peale seda läksime üle tee laguuni ujuma ja päevitama. See oli ka meie viimane turistipunkt, peale mida ootas pikk sõit koju.

Noored lähevad välja

Rummikokse proovimas

Päris palju erinevaid maitseid

Meile öeldi, et kui see loom sinu suunas jookseb, siis lehvita käsi,
muidu ta arvab, et sa oled puu ja ta ronib su otsa :D

1. Mulle öeldi, et kui see loom so suunas jookseb siis viska pikali ja ta lihtsalt kõnnib sinust üle, muidu ronib jah otsa :D