Sydney

Sydney

23 September 2013

Sünnipäev!!


20. september oli minu ja ka mu ema sünnipäev. Kuidas see päev siis möödus? Hommikul võlus Markus mulle lilled välja :) Muidu aga möödus päev ikka töölainel, töötasin ikka sample standis, kus ma olen juba päris pikalt olnud. tahaks vahepeal ikka platsi peale ka saada, seal natuke lihtsam töö. Ühel ajal tahtis ülemuse naine mulle mingit nõmedat töö ülesannet anda, siis ma ütlesin, et aga mul on ju sünnipäev. Siis nad õnnitlesid mind ja ülemus pani kohe, et "Kas lähme õhtul pubisse?!" Vastasin, et ikka. 

Läksime õhtul tavapäraselt oma lemmik- (tegelikult ainuke pubi, mida me oleme külastanud) pubisse, koosseisus mina, Markus, Brad, Guy, Bruce ja Ann (boss naisega), Leann ja Gavin (uued töötajad). Kutsusin eestlased Ville ja Reelika ka siia ja nemad liitusid natuke hiljem. Kui me sööki tellisime, siis avastasime, et Molly ja Ryan on ka pubis, Molly on see neiu, kellele võin pühendada eelmise postituse. Nad ilmselt tundsid end väljajäetuna, sest nemad olid ainsad, keda polnud kutsutud.

Sõime kõik oma toidud ära ja jõime niisama ning rääkisme juttu kui ühel hetkel nägin ettekandjat, kook põlevate küünaldega käes, minu poole liikumas. Siis kõik laulsid "Happy birthday to You....". Awww. See kook oli ülemuse poolt tellitud, nii armas. Pärast tõi Ann mulle kaardi ka, mis oli tegelikult nagu pisike asi, aga ideaalne näide sellest, et lihtsad asjad on kõige armsamad (vaata pilti). Nii me siis sõime, jõime ja jutustasime, kuni vaikselt ära vajusime. Me olime vist kell 11 kodus, pidime laupäeval tööle ka minema, aga tore, et sel päeval tähistada sai :)


Parim koht on paremal all nurgas: kutsa Elvis teeb Woof! :)
Laupäeva hommikul oli kena üllatus pangaarvel, saime Markusega oma taxid ehk maksud tagasi, mille me nädal tagasi taotlesime. Ütleme nii, et sain Austraalia maksudega sama raha tagasi, mida ma Eestis aasta aega kolmveerand kohaga teenisin! Meil on 11 kuud esimese aasta viisast täis ja tundub, et on aeg ja tahtmine ka teise aasta viisa saada :) Farmipäevad peaksid ka nüüd kohe-kohe tehtud saama :)

No comments:

Post a Comment