Sydney

Sydney

06 November 2012

Esimene töö :)

Nüüd võib juba kindlalt öelda, et mul on töökoht olemas ja Markusel ka. Mina sain töö tänu oma sõbrannale, kes mind siis oma ülemusele soovitas. Kuidas siis kõik täpsemalt käis: esiteks saatsin CV sõbrannale, mille tema edastas ülemusele. Järgmiseks sain kõne, kus uuriti, kas olen nõus tegema töid kõikides valdkondades (toad, köök, baar, resto) ja millal saaksin tööle asuda. Järgmiseks tuli meilile tööpakkumiskiri, kus oli ära kirjeldatud kõik tööga ja elamisega seonduv. Muide väga palju detaile oli seal, nt mis mul toas on, kellega koos elan, mida saab saarel vabal ajal teha, mida võin pagasisse võtta ja mida mitte, mis levi seal on ja palju muud. Siiamaani pole kusagil nii informatiivset kirja saanud. Super! Kui olin saatnud vastuse, et mulle kõik sobib, siis broneeriti mulle lennupiletid.

Homme lendangi Cairnsist Darwinisse ja Darwinist omakorda Groote Eylandtile ehk siis saan ka uude osariiki minna (Queenslandist Northern Territory'le). Töötama hakkan hotellis nimega Dugong Beach Resort ja ametiks on Casual All Rounder ehk teen siis seda, mida parasjagu vaja on. Alguses hakkan töötama housekeepingus ja hiljem arvatavasti köögis (nõudepesijana), baaris ja restoranis ning võimalik, et ka vastuvõtus. Oleneb sellest, kus tööjõu puudus on. Kohal pean olema minimaalselt 3 kuud, aga kuna palk on väga hea (21-29 dollarit tunnis, oleneb nädalapäevast), siis eks näis. Kohapeal elamine on tasuta ja söök ka. Peaaegu nagu Norras siis :) Väga hea võimalus raha koguda.

Praegune kodu - JJ' s Backpackers. Väga armas koht!
Markus läks eile oma sõbra Joonasega Mareebasse (60 km sisemaa poole). Kui Joonas eile linna jõudis, ütles ta, et Markusel on öömaja ja töökoht ka olemas. Väga hea uudis ju! Meil on ikka head sõbrad! Ta elab mingite saarlastega koos, sai oma toa ja täna juba korjab kusagil farmis kõrvitsaid. Eks näis kauaks seda tööd on, see kõik oleneb ju ilmast siin, millal farmer töölist vajab. Markusel on muide väga suur lootus saada samasse kohta tööle, kuhu minagi lähen. Talle juba helistati sealt hotellist ja lubati lähiajal uuesti ühendust võtta. Minu sõbranna käest ka juba uuriti, et missugune inimene ta on.

Pidin eile omale uue telefoni ka ostma, sest seal saarel on ainult Next G leviala, mida minu vana Nokia-risu ei toeta. Ostsin oma esimese nutitelefoni HTC Desiree C ja sellega saan teha ka Hotspoti, mille kaudu saan  arvutis netis käia.

No comments:

Post a Comment