Sydney

Sydney

28 November 2012

Muutused idarindel

Laupäeval kohtusin esimest korda firma mänedžeridega - kuskil 55-60-aastase paarikesega. Istusime maha ja rääkisime neljakesi juttu (Markus oli ka). Küsisid, kuidas meile siin meeldib, kas oleme sisse elanud jne. Lisaks uurisid, kauaks me plaanime siia jääda ja midagi edasi teha. Laupäeval oli meil housekeepingus viimane korralik tööpäev. Ülemused tahtsid Markust esmaspäevast vastuvõttu tööle panna, sest vana töötaja läheb kolmapäeval (28.11) minema. Meie kollektiivist lahkus minu boss Housekeeping Supervisor ja tema tööd teen nüüd mina!!!

Eelmine supervisor on muide poolakas, kusagil 30-ndatate lõpus naine. Väga toreda iseloomuga, humoorikas ja õiglane töötajate ning töö suhtes. Nii lühikese ajaga hakkas juba meeldima. Kuna ülemused olid puhkusel, siis ei saanud ta veel ära minna. Küll aga hakkas oma asendajat koolitama. Selleks oli 20-aastane kohalik Victoria, ka väga tore tüdruk. Teda koolitati kusagil nädalaga välja, mõned tunnid päevas. Samas ütles supervisor mulle, et tema arvates sobiksin mina paremini, sest ma olen rohkem lahtise peaga, märkan detaile ja mul on (rohkem) töökogemust selles vallas. Tubade koristamises siis. Ilma ülemuste otsuseta tema aga midagi teha ei saanud. Kui need tagasi jõudsid, siis rääkis ta oma loo ära ja nii mulle seda kohta pakuti.

Stone-riding
Markusega omavahel arutades tundus see variant natuke ebaloogiline. Esiteks, ütlesime otse välja, et oleme siin ehk kusagil 3 kuud. Milleks siis lühikeseks ajaks kedagi otsida? Vicki on siin niikuinii veel mitu aastat. Teiseks, tema on kohalik, st oskab keelt paremini ja ilmselt jääks kauemaks ka siia. Kolmandaks, teda õpetati juba välja ka. Neljandaks, no olgu, mul tegelikult on tõesti rohkem töökogemust. Oskan näha asju, mis vajavad tegemist jne.

Kuna selliseid pakkumisi just igapäev taevast ei kuku, siis pidin ikka vastu võtma. Egol on ka omad vajadused. Väljaõppe sain siis viimasel minutil, kuna samal päeval oli supervisor lahkumas. Kokku 2 ja pool tundi!!! Tema töötas siin 4 aastat ja lisaks housekeepingule oli tema ülesanneteks igasugu kraami tellimine (lambipirnid, kemikaalid, golfikäru rehvid jne). Esmaspäeval visati mind siis pulti, hommikul annan siis toateenijatele ülesanded kätte ja siis muud tööasjad. Täna sain näiteks sellise sisuga kirja: Also on the purchase order last item (philips outdoor reflector par38 120w e27 240V 30d beam angle) please advise whether this is just a normal 120w par38 globe? Ja mina vaatasin mitu korda, et What the fuck??? Mis sisuga kirju siis veel võib tulla? Esmaspäeval oli nt kiri klaasipesumasina kondensaatori kohta. Olen mingi elektrik või?

Kas meenutab väheke elektrit? Ei. Aga muud pilti ka polnud selleks puhuks.
Kõige parem on see, et neid asju saan uurida täpsemalt Maintenance käest ehk hooldustööde tegija käest ja tema läheb järgmine nädal minema. Kahe nädala jooksul läheb suht 75% töötajatest minema. No siis hakkab ikka nalja saama. Praegu õnneks kõik suhtuvad olukorda rahulikult, kui ma vastan "ma ei tea", sest nad ise nägid, kui palju väljaõpet ma sain jne. Ise mu ootused ka nii suured ei ole, sest see oleks väga ebaloomulik, kui ma kõike siin oskaks. Õhtuti on natuke creepy magama minna, ikka mõtlen, et mis homme saab ja kas ma ei ole (juba) mingit jama kokku keeranud. Ega ma ju täpselt ei tea ka, mis KÕIK mu tööülesanded on.

Muide minu tööjuhendis oli kirjas, et peab olema vähemalt 2 aastat töökogemust! Hahaaaa...


No comments:

Post a Comment