Sydney

Sydney

19 November 2012

Töö ja lõbu

Pühapäeval pidin tööl olema 7:00-10:00. Panin endale äratuskella 6:25 ja kui ma ärkasin oli kell 8:10. Oi oi. Kõiges tasub süüdistada muidugi nutitelefoni, mul oli äratuskell pandud kõigiks nädalapäevadeks, välja arvatud pühapäev. Dammit! Panin siis kiirelt riidesse, pesin hambad ja läksin tööle. Pidin koos sakslase Marcusega koos töötama, ta oli mu ukse taga ka käinud, aga mina ei kuulnud midagi. Pühapäeval on hea tööl olla, sest tunnihinne on 29 dollarit. Algul ta ütles, et lõpetame kuskil 12 ajal, aga tegelikult sai tööpäev läbi alles 14:38. Ta on selline, kes teeb aeglaselt ja korralikult, aga puudub süsteem. Muidugi kuna tunnihinne on kõrge, siis ta ütles, et võtame vabalt.

Grupipilt

Mina tahtsin juba varem jalga lasta, sest Kissu sõber pidi meid saarele sõitma viima. Lõpuks saime töö siiski valmis, ei aidanud tal isegi koristada, lubas mul varem minna. Käisime siis kuskil ojas ujumas ja Cave painting'u juures. Põhimõtteliselt seal ojas oli silt küll üleval, et krokodillide oht on, aga kohalikud ütlesid, et pole ohtu. Seal sai näiteks kõie abil vette ka hüpata, ma harrastasin veidi ohutumat viisi. Muide teel sinna nägime päris palju wallabi-sid, hüppasid koguaeg üle tee. Parklas nägime väikest skorpionit ka. Pärast käisime siis aborigeenide koopamaalinguid vaatamas, see oli kuskil kivihunniku otsas muidugi. Lõpuks sõitsime läbi aborigeenide geto ka, parajad peldikud ikka on.

Markus

Wallabi

Cave paintings

No comments:

Post a Comment