Sydney

Sydney

18 November 2012

Lisatöö ehk treenimine aussi moodi

Paar päeva tagasi pakuti mulle juba lisatööd. Lisaks housekeepingule hakkan mõnedel õhtutel tegema ka builders' it (ei leidnud tõlget). Põhimõtteliselt on see siis nii, et meie motellis elavad kaevanduskompanii töötajad ja neile on igal õhtul konverentsisaalis õhtusöök. Minu tööks on enne kõik valmis panna, õhtusöögi ajal (6.30 - 8.00 pm) toitu serveerida (klient ütleb, mis ta tahab ja mina panen taldrikule), jälgida, et kui midagi otsa saab, siis uue köögist juurde tellida ja õhtu lõpus kõik ära koristada ja järgi jäänud toit ära pakkida.

Konverentsiruum
Eile oli mul esimene kord ja baari supervisor pidi mind välja õpetama. Ta on pool-aborigeen ja austraallane, mingi 34-aastane naine. Tulin õhtul tööle ja ta juhatas mind konverentsiruumi. Enne oli ta muidugi kõik enam-vähem valmis pannud. Mis on muidugi eriti tore, sest järgmine kord tööle minnes ma ju kindlasti tean, kust mida võtta ja kuhu midagi panna. Koos tõime köögist veel mõned toidud ja asetasime kuumale buffee lauale. Ta koguaeg mainis ka, et ei tea, kuhu see panna jne. Siis oli kell pool 7 ja esimesed inimesed tulid sööma. Ma seisin oma laua taga ja lihtsalt tõstsin sööki taldrikule ja paar korda tellisime sööki juurde. Terve aja jooksul oli supervisor minu juures ja tegi niisama nalja, rääkis oma vanast/uuest boyfriendist. Sellel ajal oleks ta samahästi võinud mind ka üksi jätta.


Toitude serveerimine (pildid varasemast perioodist)
Kuskil 8 paiku tuli üks baari töötaja ja kutsus supervisori sinna, sest mingi jama oli klientidega. Siis tuli baarist teine tüüp mind aitama, aga kuna tal oli kiire, siis ta ei jõudnud mind õpetada. Omavahel rääkisime, et miks üldse supervisor mind "treenis", selle asemel, et mõni pädevam inimene oleks seda võinud teha. Jõudsin lauad üle tõmmata, tolmuimejaga põrandad puhtaks teha, mõned nõud ära viia ja oligi kõik. Põhimõte on aga selles, et  mis k***** õpetamine see on, et sa reede õhtul võtad uue inimese, kui on kõige kiirem aeg, enne kõik valmis teed ja lõpetamisest ka midagi välja ei tulnud. Päris lõpus tuli supervisor tagasi, ütles, et vaata, kas kõik sai korda. Ma ütlesin, et mõned asjad on tegemata ja tema pani, et aa, ära muretse, et selle teen ma ise ja teise teeb keegi teine ning järgmine vahetus olen juba üksi tööl! WHattt!

Tegelikult see pole raske töö, ainult et esimene kord võiks ju keegi mulle nullist kõik selgeks teha, et ma järgmised korrad ise ilusti hakkama saaksin. 

No comments:

Post a Comment