Sydney

Sydney

08 November 2012

New home!

Eile, 7. novembril jõudsin Groote Eylandtile. Pole ennem nii pisikese lennukiga sõitnud, seal oli vast 15 rida vms. Kuna ta nii pisike oli, siis pagasid ei tohtinud ka suured olla. Lubatud pagas oli 20 kg ja käsipagas 5 kg, mõlemad kaaluti check-in' is üle. Minu seljakott oli 15 ja käsipagas 4 kg. Lisaks ei tohtinud saarele alkoholi tuua, siin on mingisugused reeglid ja piirangud. Näiteks kui tahan alkot osta või tarbida, peab mul olema alkoholiluba. Selle saan taodelda politseist. Pean asja veel uurima, enne kui siia kirjutan.

Kõige parem oli muidugi see, et lennuk tegi ka jubedaid hääli, koguaeg undas. Oeh. Sõitu oli kokku kuskil kahe tunni jagu ja ilmselt lahkudes tuleb seda veel üle elada. Kohalik lennujaam oli pisi-pisi, ehtne maakoha lennujaam. Sinna tuli mulle vastu hotelli esindaja, üks tüdruk vastuvõtust, kuna ülemused läksid just kaheks nädalaks puhkusele. Kohapeal anti mulle mingi kaustik igasuguste paberitega, mille pean siis läbi lugema, ja toa võti. Kissu - vana hea eesti sõbranna, kelle kaudu siia tööle sain, tuli mulle vastu ja näitas mu tuba. Töötajate toad on hotellist natuke eemal, mingi 2 minutilise jalutuskäigu kaugusel. Siin on siis majad ja sissepääs igasse tuppa on kohe õuest. 

Sisse- ja väljapääs.
Kohe kui tuppa astusin, läks nägu naeru täis. Siiamaani minu kõige luksulikum tuba Aussi ajaloos. Algul pidin Kissuga koos elama, aga kuna Markus tuleb järgmine kolmapäev siia tööle (lennupiletid olemas) ja kuna me oleme paar, pandi meid ühte tuppa elama. Hetkel siis naudin veel voodis laiutamist :). Markust tahetakse vastuvõttu tööle panna. Aga, meie toast siis. Meil on suuuuur voodi, TV, väike külmkapp, laud, suur riidekapp, reguleeritav konditsioneer!. Laua peal on veekeetja, nõudekomplekt. Voodi ja riidekapi vahel on lükanduks, mille kaudu saab duširuumi-WC-sse. Oeh, enam ei pea kellegiga jagama vannituba. Pluss meil on valamukapp. Lõpuks ometi saan oma asjad laiali laotada. Nimelt kui sa elad kusagil hostelis ja su asjad on pidevalt kotis, siis olen tähele pannud, et riietele kipub niiskus natuke ligi ja pärast on neil niiskuse lõhn küljes ja asju on väga keeruline suurest kotist üles leida. 

Suuuuuures voodis Kissuga

Külmik, veekeetja ja muud luksused

Duširuum, mis nüüdseks on juba minu asjadega täidetud

Õues on meil klaasit laud ja kaks tooli, kus saame siis istuda ja kohe kõrvalmajas on ühisköök ja ühissöögiruum. Kuna ma alles eile tulin ja saabumise puhul lubati mulle restoranis pizza ja alkoholivaba jook, siis ühisruumis ma veel käind ei ole. Mulle tehti ikka korralik pizza (suitsulõhe ja hapukoorega) ja saan seda veel tänagi süüa, õnneks pakiti kaasa. 

2 comments:

  1. Ma loen ja loen su blogi,I'm addicted and just can't get enough. Väga Väga vinge tripp teil ! Ma ise ka varsti aussi poole. Jõudu!

    ReplyDelete
  2. Väga meeldiv kuulda! Kindlasti saab ka sinul vägev tripp olema :)

    ReplyDelete