Sydney

Sydney

24 January 2013

Kõik teed lähevad....Aussi ja Soome.

Oleme elus! Polnud hullu tsüklonit, vaid tugev tuul ja vihm ning äike!
Sain teada, et mu KOLM vana töökaaslast ja sõbrannat said täna ka aussi viisa kätte. See tähendab, et Eestisse minnes on VEEL vähem inimesi kellega üldse midagi ette võtta. Samas on siis Aussis rohkem inimesi, kellele külla minna :)

Muide Aussis on mul tuttavatest juba 10 inimest. Kõigepealt siis põhikooli klassist on kaks klassivenda, üks on vist Melbournes kokk, teine Cairnsis (pole kindel, mis ta teeb). Üks põhikooli klassivend läks novembris Eestisse tagasi, viimati töötas ta farmis. Põhika paralleelist ka üks tüüp. Gümnaasiumist on kaks klassiõde, ühel neist laps. Headest sõbrannadest on siin kaks, üks neist on meiega ühes kohas tööl. Siis muidugi teine mina ehk Markus. Ma ise olen pärit väiksest alevist ja juba sealt samast alevist on juba mingi 5 inimest siin. Teine Eesti tõesõna. 

Eesti sõbrad...Ütleme nii, et Eestis oli/on mul viiest inimesest koosnev parimate sõbrannade kamp. Üks neist on siis siin, teine hetkel Cairnsis (aussis), kolmas teeb ümbermaailmareisi (hetkel Ameerikas) ja üks on Eestis, lõpetab see suvi kooli, mina ise muidugi viies. 

Suguvõsast...Üks nõbu on Kanadas tööl, teine nõbu Soomes. Need, kellega kõige rohkem kõrgkooli ajal suhtlesin, on ka laiali valgumas. Kursaõde G - elab ja töötab Soomes, kursaõde M - elab  ja töötab oma poisiga Soomes, kursaõde D - tahab minna Soome tööle, käib keeltekursustel ka. 

Ühesõnaga, kui oleks plaanis Eestisse tulla nüüd selle esimese aasta viisa vahepeal, siis kes seal veel alles on. Ok. Ema, vend, muhukad, onu, üks väga hea sõbranna, mõned üksikud sõbrannad, paar vana töökaaslast...No ja juba hakkab ähmasemaks minema. Eks ikka ole vanu tuttavaid ka, kellega pole lihtsalt mõned head viis aastat suhelnud, sest tööd ja teed on lahku läinud ning kiire elutempo kaasa haaranud. 


No comments:

Post a Comment