Sydney

Sydney

17 January 2013

Veel kaks uut töötajat - aborigeenid

Täna ütles meie ülemus, et esmaspäevast tuleb meie Staff Villagesse elama kaks aborigeeni (kasutame ka hüüdnimesid: abo või mustikas) tüdrukut ja nemad hakkavad siin tööle ka. Ma arvan, et paar blogipostitust tagasi ma juba mainisin, et meil on juba natuke liiga palju inimesi. Aga nojah, vahet pole siis. Hakkame veel vähem tunde ehk saama. Mis mulle väga meeldib, on see, et ülemused alati küsivad, kas mul on kusagile inimesi vaja või ei. NOT. Tavaliselt antaksegi paar päeva enne teada, et jälle mingid uued näod tulevad...Teiseks on meie resordis hetkel vaid kaks vaba tuba, aga kuna meil on kümme konditsioneeri katki ja kahes toas põrandale tuleb vihmavesi, oleks ju hea, kui oleks varutube. 

Uued hakkavad tööle enam-vähem kõikides valdkondades: housekeeping, laundry, vastuvõtt, restoran....Vähemalt jutu järgi. Esialgu hakkavad nad tööle 3 tundi päevas ja meie naisülemus on väga sillas, et nad saavad mingisuguse töökogemuse kätte. Üks neist muide käis paljajalu (paljude aborigeenide komme). Minu meelest on nad väga noored, välimuse järgi ütleks isegi, et alaealised. Üks neist on ilmselt 100% aborigeen, sest ta on musta värvi nahaga ja teine ilmselt mingi segu, see on lihtsalt selline beežikas-pruunikas. 

Pilt: telegraph.co.uk
Muide kui meie resort võtab siia aborigeene tööle, siis nad saavad iga päev mingisugust raha selle pealt, kui ta siin töötab. Väga kasulik business. Teine aga on see, et siiamaani aborigeenid väga head töötajad ei ole. Kui tuua näiteid meie endise restorani supervisori kohta, kes koguaeg otsis igasuguseid ettekäändeid et tööle mitte tulla või töö ajal pidevalt pause võtta. Näiteks ütleb, et on haige ja siis läheb õhtul välja jooma või kutsub inimesi enda tuppa jooma. Väga alatu tegu, eksju. Olen kuulnud ka endiste aborigeenidest töötajate kohta vaid negatiivset, seda, et nad ei viitsi tööd teha, ei ilmu üldse kohale, varastavad jne. Seetõttu olengi väga skeptiline nende suhtes, nüüd peab kindlasti uksi lukustama hakkama. 


Igatahes huvitav saab siin olema. Iga päev on midagi uut. Mis veel... öösel oli päris tugev äikesetorm ja täna joonestasin tööl näiteks ukselukke. Hahaa. Midagi kasu ka mu sisekujundaja haridusest :)

No comments:

Post a Comment